Οργή και αποτροπιασμό έχει προκαλέσει η υπόθεση του 58χρονου καθηγητή Θρησκευτικών Λυκείου της Λάρισας, ο οποίος όπως έγραψε το astinomiko.gr συνελήφθη, έπειτα από καταγγελία 16χρονης μαθήτριας του για ασέλγεια.
Σήμερα Παρασκευή (11/4) ο καθηγητής θα περάσει το κατώφλι του ανακριτή, προκειμένου να απολογηθεί, μετά την προθεσμία που έλαβε, ενώ έχει απομακρυνθεί από το σχολείο και σε βάρος του ασκήθηκε κακουργηματική ποινική δίωξη για κατάχρηση ανηλίκου σε ασέλγεια.
Η καταγγελία της 16χρονης αφορά ασελγείς πράξεις που λάμβαναν χώρα εντός των τάξεων του σχολείου, ενώ όπως περιέγραψε η ανήλικη στις αρχές, ο καθηγητής χρησιμοποιούσε τον ρόλο του συμβούλου σχολικής ζωής, ώστε να μένει μόνος με τη μαθήτριά του.
Τι ανέφερε αστυνομικός
«Η 16χρονη μίλησε για καθημερινές συναντήσεις στα διαλείμματα αλλά και κατά τη διάρκεια του μαθήματος, αφού ο καθηγητής φαίνεται να την έπαιρνε από άλλα μαθήματα, με την δικαιολογία ότι έπρεπε να της μιλήσει ως σύμβουλος Σχολικής Ζωής. Εκτός από αγκαλιές μέσα σε άδειες τάξεις, φέρεται να είχαν πιο ερωτικές επαφές με τον 58χρονο, ο οποίος της ζήτησε να ανταλλάξουν γυμνές φωτογραφίες, χωρίς πρόσωπο» ανέφερε αστυνομικός της Λάρισας, σύμφωνα με τον ΑΝΤ1.
Η 16χρονη εμπιστευόταν τον 58χρονο θεολόγο, καθώς τον γνώριζε από το Γυμνάσιο, με τις καταγγελλόμενες ασελγείς πράξεις διαδραματίστηκαν από τον Ιανουάριο έως τον Φεβρουάριο του 2025.
Το κορίτσι φέρεται να αισθάνθηκε ενοχές για τις επαφές με τον καθηγητή της, καθώς ο 58χρονος είναι παντρεμένος με παιδί. Έτσι, απευθύνθηκε στη σχολική ψυχολόγο, η οποία σύμφωνα με το πρωτόκολλο και τα σχολικά όργανα ενημέρωσε τον σχολικό σύμβουλο και κάλεσε τον εκπαιδευτικό σε εξηγήσεις. Τότε, σύμφωνα με την 16χρονη ο θεολόγος της ζήτησε να διαγράψει τις συνομιλίες τους.
Εντοπίστηκε υλικό παιδικής πορνογραφίας
Σε έρευνα που έγινε στο σπίτι του καθηγητή από την αστυνομία, φέρεται να εντοπίστηκε στον υπολογιστή του υλικό παιδικής πορνογραφίας, με την 16χρονη ανήλικη, όμως, να δηλώνει ότι οι ασελγείς πράξεις σε βάρος της, έγιναν με τη συναίνεσή της.
Τι κατέθεσε η 16χρονη μαθήτρια για τον καθηγητή Θρησκευτικών
Το GRTimes παρουσίασε τμήματα από την κατάθεση που έδωσε η παθούσα στην αστυνομία, στα τέλη Μαρτίου. Η 16χρονη μαθήτρια της Α’ Τάξης Λυκείου, στο στάδιο της προκαταρκτικής έρευνας, εξετάστηκε παρουσία διορισμένης πραγματογνώμονα – παιδοψυχολόγου και εισαγγελέως Πρωτοδικών Λάρισας – αρμόδιας για θέματα ανηλίκων.
Είπε ότι είχε σχέση με τον καθηγητή Θρησκευτικών, από την αρχή της χρονιάς. Μεταξύ άλλων, μιλούσαν αρκετά για προβλήματα που αντιμετώπιζε η μαθήτρια με τις παρέες της, συζητούσαν για το άγχος που ένιωθε για τα μαθήματα, ενώ τον συμβουλεύονταν και στα διαλείμματα και μέσα στην τάξη, όταν τελείωνε το μάθημα.
Η 16χρονη ένιωθε οικειότητα και άκουγε τις απόψεις του και για άλλα θέματα εκτός μαθημάτων. «Μερικές φορές του ζητούσα να με πάρει αγκαλιά και μερικές φορές γινόταν από τον ίδιο. Συνέβαινε στον χώρο του σχολείου, στη βιβλιοθήκη και σε αίθουσες που δεν ήταν άλλα παιδιά. Όσο προχωρούσαμε υπήρχε και μια πιο βαθιά επαφή» ανέφερε η παθούσα, επισημαίνοντας ότι δεν ένιωσε καμία πίεση και ότι της άρεσε.
«Έχω λίγο μετανιώσει που έγινε αυτή η σχέση»
Ανήλικη: Εεε… μου είχε ρωτήσει αν ήθελα να προχωρήσει… και είχα πει ναι.
Πραγματογνώμονας: Ναι. Άρα έγινε με τη συγκατάθεση σου;
Ανήλικη: Ναι.
Πραγματογνώμονας: Μάλιστα… και μετά…; Φαντάζομαι πως τελείωσε όλο αυτό; Χτύπησε το κουδούνι; Τι έγινε και σταματήσατε;
Ανήλικη: Εεε… ναι. Όταν χτύπησε το κουδούνι σταματήσαμε και … είχε πρώτα βγει έξω από την πόρτα και είχε ελέγξει αν υπάρχει κάποιο παιδί ή καθηγητής στον διάδρομο…ε… και αφού δεν υπήρχε κάποιος έφυγα πρώτα εγώ και μετά εκείνος
Το κορίτσι μίλησε για συναντήσεις, σχεδόν καθημερινές, που γίνονταν κυρίως στα διαλείμματα αλλά και κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Ο καθηγητής φέρεται πως την έπαιρνε από άλλα μαθήματα, για λίγα λεπτά και μια φορά για όλη την ώρα, με τη δικαιολογία ότι έπρεπε να της μιλήσει ως Σύμβουλος Σχολικής Ζωής.
Η 16χρονη κατέθεσε ότι μετά τις αγκαλιές είχε πιο ερωτική επαφή με τον καθηγητή της ο οποίος της είπε να ανταλλάξουν φωτογραφίες γυμνές, χωρίς πρόσωπα, μέσω email. Κατά την επικοινωνία τους, μέσω μηνυμάτων, ο κατηγορούμενος της είχε πει ότι θα ήθελε να προχωρήσουν να κάνουν κι άλλα και η ανήλικη αναφέρει ότι είχε συμφωνήσει – αισθανόταν ότι ήθελε να προχωρήσει μαζί του. Στη συνέχεια ακολουθήσαν κι άλλες πράξεις ερωτικής φύσεως .
Πραγματογνώμονας: Πώς ήσουν εσύ μετά απ’ αυτό;
Ανήλικη: Ένιωθα…όμορφα. Ήταν η… πρώτη μου φορά… που έκανα κάτι με κάποιον…και …άλλα παράλληλα ένιωθα τύψεις. Ήξερα πως είναι παντρεμένος και ότι… έχει παιδιά. Οπότε το…το γεγονός ότι είχαμε αυτή την … αυτού του είδους τη σχέση μου δημιουργούσε τύψεις και ενοχές
Πραγματογνώμονας: Ναι.
Ανήλικη: Εε… και αυτό με έκανε να μιλήσω και στην ψυχολόγο
Πραγματογνώμονας: Άρα…εε.. δεν σε ενοχλούσε κυρίως η ιδιότητα του σαν καθηγητής, αλλά πιο πολύ το ότι ήταν παντρεμένος και ότι είχε παιδιά;
Ανήλικη: Ναι …και …και μετά ότι ήταν καθηγητής…
Το κορίτσι απευθύνθηκε στη ψυχολόγο του σχολείου ενώ όταν το έμαθε ο καθηγητής της ζήτησε να πει ότι τα φαντάστηκε. Της είπε να διαγράψει τις συνομιλίες τους.
Ανήλικη: Μου είπε..εεε… μου είπε να διαγράψω τα email … που είχαμε στο προσωπικό. Μου είπε να… εεε…να πω.. να πω πως…εεε… πως όλα τα φαντάστηκα… στη …πως όλες τις συναντήσεις που είχα μαζί του τις είχα φανταστεί και δεν ήταν κάτι πραγματικό. Μου είπε επίσης να πω για τα email πως …εε.. δεν ήταν αυτός από πίσω αλλά έτυχε παράλληλα με… με ότι φαντάστηκα εγώ όλο αυτό πως κάποιος να θέλει να… εεε…να μου κάνει πλάκα και… και ότι… και πως ήταν άλλος πίσω απ’ το email. Μου είπε πως… πως θα το διαγράψει το email του και αν γίνεται να το κάνω και εγώ … εεε… εγώ δεν το είχα κάνει γιατί είχα πολλά πράγματα συνδεδεμένα με αυτό το email …
Πραγματογνώμονας: Ναι
Ανήλικη: Εεε και … δεν ήθελα κιόλας να… να τα διαγράψω όλα.. δεν.. εεε.. ένιωθα πως δεν πρέπει να το κάνω. Είχα λίγο κάπως αρχίσει να εεε… να συνειδητοποιώ ότι… (παρατεταμένη παύση)… παρόλο δηλαδή που είπα στην κυρία Διευθύντρια ότι… όλο αυτό που είχαμε σκεφτεί … εεε… είχα αρχίσει να συνειδητοποιώ ότι… ότι δεν πρέπει να τον καλύψω.