Δεν έχουν τέλος τα περιστατικά βίας που καταγράφονται στις σχολικές μονάδες της χώρας με την ΕΛΑΣ να μην προλαβαίνει τα γεμίζει τα δελτία συμβάντων.
Ένα άγριο περιστατικό βίας σημειώθηκε το πρωί της Δευτέρας (10/11) σε σχολείο στον Άλιμο, όταν δύο εξωσχολικά άτομα με καλυμμένα τα πρόσωπα εισέβαλαν στο προαύλιο του Λυκείου και επιτέθηκαν σε 15χρονο μαθητή και ενώ το σχολείο… ήταν κανονικά ανοιχτό!
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ανήλικος δέχθηκε χτυπήματα στο κεφάλι και το πρόσωπο, κατά τη διάρκεια που ήταν ανοιχτό το σχολείο με αποτέλεσμα να χρειαστεί ιατρική φροντίδα.
Ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ μετέφερε τον μαθητή στο νοσοκομείο Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού», όπου του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες. Μετά την εξέτασή του, η μητέρα του υπέγραψε για να λάβει εξιτήριο.
Η ΕΛΑΣ που ενημερώθηκε από την πρώτη στιγμή για τον ξυλοδαρμό του μαθητή ξεκίνησε έρευνα, ωστόσο μέχρι στιγμής δεν έχουν προκύψει προσαγωγές ή συλλήψεις.
«Εξαφανίστηκαν μέσα σε ένα λεπτό, η επίθεση ήταν στοχευμένη» λέει ο διευθυντής του Λυκείου
Για την επίθεση που δέχθηκε μαθητής Α Λυκείου στον Άλιμο από εξωσχολικούς στο προαύλιο του σχολείου του μίλησε το πρωί της Τετάρτης (12/11) στο Action24 ο διευθυντής της εκπαιδευτικής μονάδας στην οποία σημειώθηκε το επεισόδιο.
Όπως είπε για τους δράστες «ήταν δύο άτομα που πέρασαν από τα κάγκελα της πίσω μάντρας. Εξαφανίστηκαν μέσα σε λιγότερο από 1 λεπτό. Μέχρι να με φωνάξουν, γιατί ήμουν στο προαύλιο, είχαν ανέβει στα κάγκελα».
Σύμφωνα με τον εκπαιδευτικό «όταν τους πλησίασα και τους απείλησα με αστυνομία έφυγαν βρίζοντας. Το παιδί το έφεραν οι καθηγητές επειδή είχε ανοίξει τη μύτη του».
Κατά την εκτίμησή του, δε, «ο ένας από τους δύο που είδα μου φάνηκε μαθητής Γ Λυκείου ή τελειόφοιτος. Μου φάνηκε ότι ήταν στοχευμένο γιατί η ώρα που διάλεξαν ήταν την ώρα που χτύπησε το κουδούνι και ο εποπτεύων είχε πάει να μαζέψει τα παιδιά για να μπουν στις αίθουσες».
Όσον αφορά, τέλος, την κατάσταση του 15χρονου θύματος της επίθεσης στον Άλιμο είπε ότι «είναι καλά εκτός από ένα ράγισμα στη μύτη που, όμως, δεν θα χρειαστεί κάποια παρέμβαση».











